Klíčem je prodávat řešení, ne jen věci. Jinak řečeno, váš marketing musí být víc než jen soupis…
Chcete-li, aby vaše online aktivity v oblasti obsahového marketingu byly úspěšné, musíte obsah začít…
V předchozím článku jsme se dozvěděli, že můžeme očekávat rozšířenou realitu, hlasové vyhledávání a…
Digitální marketing projde revolucí. Digitální reklama a propagace se mění každým dnem tak rychle,…
Když si vás lidé začínají všímat, stáváte se mikroinfluencerem. Jste čím dál viditelnější tím, jak…
Jedna z hlavních pouček marketingu (i prodeje) je, že fakta neprodávají zdaleka tolik jako emoce.…
V posledních pár letech se i v České republice začal objevovat termín „Social Selling“. Málokdo ale…
Zdá se, že na sociálních sítích, zejména Twitteru, Facebooku a Instagramu, začíná v současné době…
V minulém článku jsem psal o tom, jak je pro firmu důležité při vstupu na mezinárodní trh vymezit v …