Dr. Charles Ford, psychiatr a profesor na alabamské universitě, tvrdí, že průměrný člověk zalže…
Naslouchání je důležitou součástí komunikace. Ne vždy však druhým nasloucháme. Často se místo toho…
Hlavním úkolem lídra je vést jasnou komunikaci, jejíž nejtěžší součástí je přednášení špatných…
Komunikační dovednosti jsou jedním ze základních předpokladů úspěšného kariérního rozvoje. Stejně…
Téměř 55 % britských zaměstnanců uvádí, že manažerský žargon jim na pracovišti dělá problém. Z…
Firmy si často samy ubližují, když informují zaměstnance o čemkoli od tržní strategie a firemních…
Každý manažer se ve své kariéře setká s problémovými zaměstnanci. Měl by ale vědět, že se tomu…
Průzkum společnosti Cisco se zaměřil na komunikaci virtuálních týmů, která je v době globalizace…
V posledních několika letech přešla řada volně obchodovatelných firem do soukromých rukou. Důvod pro…