Osobní značka neboli brand je nástroj dosahování obchodních zájmů, v mém případě firemních zájmů.…
Používáte angličtinu v práci? Jezdí do vaší společnosti zahraniční návštěvy? Buďte na ně připraveni.…
Většina lidí během posledních dvou let slyšela pojmy Industry 4.0, Průmysl 4.0, Společnost 4.0 atd.…
Při komunikaci ve skupině lidí budete vždy řešit jednu důležitou věc – pozornost účastníků. Faktorů,…
Význam kultury pro úspěšnost organizace je již dnes považován za prokázaný a navíc dále roste.…
V dnešním článku jsem se rozhodla věnovat vyrovnávacímu období při plánování pracovní doby a jejího…
V dnešním článku si v deseti krocích rozebereme ta nejdůležitější koncepční rozhodnutí ohledně…
Navzdory vzrůstající poptávce po práci kariérových poradců doposud neexistuje ucelená koncepce…
Zájem o 360° zpětnou vazbu nepolevuje, ba naopak. Trendem, který pozorujeme, je její hojné využití…