Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019

Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní komunikaci, rychlost,…

Od zákaznické zkušenosti ke zkušenosti vlastních zaměstnanců

„Válka o talenty je u konce. Talent vyhrál,“ prohlásil už před pár lety světově uznávaný odborník na…

Lidé odchází i kvůli nedůslednému zaškolení – metoda TWI pomáhá fluktuaci zbrzdit

Společnost DMC management consulting představila v roce 2010 na českém trhu světově uznávanou…

Jak na změny chytře, s větším nadhledem a hlavně úspěchem?

Jak prosadit změny i přes odpor druhých? Jak docílit vzájemné spolupráce dvou firem v rámci…

Máme tu talenta – tak hlavně ho nevyplašit, ať nám chvíli vydrží

Chytrý, šikovný, zkušený a vaše volná pozice mu padne jako ulitá. Ulovili jste v rozvířených vodách…

Vedení změn: Co potřebujeme, abychom uspěli?

V tuto roční dobu má již většina společností své cíle a plány na příští rok hotové. Bývají plné…

Vést direktivně nebo zplnomocňovat. Víte, co vám přinese proaktivnější pracovníky?

Proaktivní přístup, iniciativa a drive – hesla, která vídáme v pracovních inzerátech, obvyklé…

Co lidi v práci štve

Je opravdu neuvěřitelné, že podle průzkumů je jen necelých 20 % všech pracujících lidí v práci…

Manažerská triáda III - Manažerské rozhovory: Pořád ten „feedback“. Je to fakt k něčemu?

Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě. Takto jsme…

Výpis 100108 z celkem 547