Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zahájení komerčního provozu sítí 3G v Japonsku a v Evropě

Největší japonský mobilní operátor, společnost NTT DoCoMo, se rozhodl spustit k 1. 10. 2001 první…

Mobilní technologie nemusí mít společný původ

Mobilní řešení pro podporu produktivity práce (e-mail, kalendář atd.) často využívají jinou…

Deutsche Telekom má s UMTS velké plány

Vedení německé telekomunikační společnosti **Deutsche Telekom (DT)** poodhalilo plány na zavádění…

Odhad vývoje na světových trzích v příštích dvou letech

V poslední době je velice moderní zveřejňovat nejrůznější trendy. Také centrum pro obchodní inovace…

Inteligentní call centrum - automatizace pravidel obchodování

Současný trend zavádění samoobslužných aplikací (zejména v oblasti systémů pro řízení vztahů se…

Call centrum budoucnosti

Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě služby zákazníkům…

Jak může integrace počítačové telefonie napomoci zvýšení produktivity

Call centra se v posledních letech stala základním prostředkem kontaktu se zákazníky. Jsou efektivní…

Technologie PLT se stává součástí telekomunikačního trhu

S koncepcí technologie PLT (číslicová komunikace po silovém vedení) přišla v roce 1997 společnost **…

Počítače do dlaně se stávají platformou pro podnikové aplikace

U firem je patrná rostoucí potřeba integrovat bezdrátová zařízení do obchodních procesů. Cíl je…

Výpis 181189 z celkem 189