Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Méně běžné, avšak efektivní způsoby propagace malých firem

Při propagaci svého podnikání se snažíme ovlivnit veřejnost tak, aby si spotřebitelé koupili to, co…

Smartphony v byznysu (2/2): Použitelný web je základ

V předchozím článku jsme viděli, co to jsou mikromomenty a co musíte udělat, abyste je využili k…

Jak zlepšit zákaznickou péči díky chatbotům

Díky implementaci digitální pracovní síly ve formě softwarových chatovacích botů, tzv. chatbotů, do…

Smartphony v byznysu (1/2): Jak přilákat nové zákazníky

Smartphony se používají všude. V současnosti je proto pro firmy klíčové zacílit právě na uživatele…

Firma na sociálních sítích: Jak neplýtvat časem ani penězi

Sociální média musíme považovat za zcela seriózní platformu pro podnikání, jednoduše proto, že tomu…

Digitalizace je cesta vpřed. Nezůstávejte pozadu

Brzy se bude digitalizace týkat určitým způsobem všech firem. Uber či Amazon jsou dobře známí…

Loajalita ke značce v bankovnictví: Umělá inteligence může pomoci

S tím, jak je dostupných více a více strukturovaných i nestrukturovaných dat spolu s novými…

Využijte špatné recenze ve svůj prospěch

Negativní hodnocení není pro firmu zrovna to nejlepší, přesto může ve výsledku přinést výhody. Když…

Průzkum: Jak nakupují, žijí a pracují mileniálové

Millennials neboli mileniálové jsou první generací odborníků ve využívání technologií, což výrazně…

Výpis 5563 z celkem 216