Při propagaci svého podnikání se snažíme ovlivnit veřejnost tak, aby si spotřebitelé koupili to, co…
V předchozím článku jsme viděli, co to jsou mikromomenty a co musíte udělat, abyste je využili k…
Díky implementaci digitální pracovní síly ve formě softwarových chatovacích botů, tzv. chatbotů, do…
Smartphony se používají všude. V současnosti je proto pro firmy klíčové zacílit právě na uživatele…
Sociální média musíme považovat za zcela seriózní platformu pro podnikání, jednoduše proto, že tomu…
Brzy se bude digitalizace týkat určitým způsobem všech firem. Uber či Amazon jsou dobře známí…
S tím, jak je dostupných více a více strukturovaných i nestrukturovaných dat spolu s novými…
Negativní hodnocení není pro firmu zrovna to nejlepší, přesto může ve výsledku přinést výhody. Když…
Millennials neboli mileniálové jsou první generací odborníků ve využívání technologií, což výrazně…