Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Co je nutné k realizaci úspěšného e-mailového marketingu

Dobrá technologie e-mailového marketingu umožňuje skutečnou kvalitní konverzaci mezi zákazníky a…

Klíč k úspěšnému obchodování spočívá ve využití více kanálů

Obchodníci, kteří využívají více kanálů, mají vyšší zisky a lépe si udržují zákazníky. Tento závěr…

Nespokojenost zákazníků s e-komercí - kde je příčina?

S rychlým rozvojem e-komerce se snažila většina firem rychle prosadit na webu, opomněly ovšem jednu…

Vývoj elektronického obchodování a nové trendy

I přes problémy, které provázejí rozvoj elektronického obchodování, se toto odvětví velice rychle…

Zkušenosti úspěšných firem s podnikáním na webu

E-komerce se podílí 10 procenty na celkových maloobchodních ziscích z prodeje počítačových produktů…

Zkušenosti odborníka s integrací e-businessu

Ředitel kalifornské společnosti Mountain View zodpovídá otázky spojené s integrací **e-businessu**…

Sítě B2B pro správu obsahu: Páteř elektronického obchodu

Informační obsah určuje veškeré aspekty interakce s obchodními partnery, zákazníky a dokonce i…

Rozhovor o investicích do burzovních společností

Partner společnosti **Sequoia Capital** hovoří o investicích do podnikového softwaru a do Internetu.…

Úvahy o inovacích vyplývajících ze spolupráce "po síti"

Poslední vývoj na poli e-commerce způsobil, že se podnikatelé začali více zajímat o rozvoj…

Výpis 190198 z celkem 216