Pokud jste aktivní v oblasti, kde působí více než jeden dodavatel, je skvělá zákaznická zkušenost to…
V České republice doposud chyběla hloubková analýza startupového prostředí. S tou nyní přichází…
Může název firmy ovlivnit její ekonomickou výkonnost? To zjišťovali autoři nové studie think-thanku…
V předchozím článku jsme viděli, jak lze přistupovat ke změně byznys modelu firmy. Co budete…
Podívejme se na pár cenných postřehů, které popsali zakladatelé dvou startupů ve Francii.
Chcete-li přetransformovat firmu na digitální, musíte být orientovaní na zákazníka, agilní a…
Funkce KDYŽ je jedna z nejužitečnějších funkcí Excelu. Používá se, je-li zapotřebí rozvětvit výpočet…
Abychom mohli webové stránky považovat za responzivní, musejí vypadat a fungovat stejně dobře na…
Každý, koho zajímá, co si myslí jeho zákazníci, by měl vědět, jak připravit průzkum zaměřený na…