Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Firmy nevyužívají potenciál online recenzí svých výrobků a služeb

Většina lidí dnes objednává online. Ať už se jedná o potraviny, elektroniku, oblečení, nábytek, ale…

Jak mohou retailové firmy propojit online a offline (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že sledování chování zákazníků lze provádět jak online, tak v…

Jak mohou retailové firmy propojit online a offline (1/2)

Personalizovaná zákaznická zkušenost, to je budoucnost. Maloobchodníci musejí umět propojit fyzické…

Nálepky na obalech potravin nás ovlivňují

Sdělení uvedená na obalech potravin nás ovlivňují. Kdo by si nechtěl koupit přírodní produkt, který…

Online obchod s luxusem v roce 2019 a dál (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že digitalizace dost zásadně ovlivní i zákaznickou cestu lidí,…

Online obchod s luxusem v roce 2019 a dál (1/2)

Zajímá vás, jak se prodává luxus online? Pak byste měli vědět, jaké jsou v této oblasti aktuální…

Rodinné firmy (2/2): Institucionalizace je zásadní

V předchozím článku jsme viděli několik rozdílů mezi staršími a mladšími rodinnými firmami. Nyní se…

Rodinné firmy (1/2): Případová studie z Latinské Ameriky

Aby rodinná firma přežila, musí zavést firemní politiku a procesy, které ji usnadní dlouhodobý růst.…

Finanční ředitelé lídry digitální transformace (1/2)

Existují 4 způsoby, jak se mohou CFO stát těmi, kdo povede digitální transformaci v jejich firmě.

Výpis 154162 z celkem 1777