Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Inteligentnější e-komerce

Před pár lety vznikal jeden webový obchod za druhým přicházely na internet bez jakékoliv obchodní…

Mobil místo peněženky

Obliba a rozšíření m-komerce roste. Jedná se o využití mobilních aplikací při nákupech nebo prodeji.…

Multimediální zprávy - jen nafouklá bublina?

Zisky společností vyrábějících mobilní telefony rapidně klesají, a proto není divu, že tyto firmy…

Víte, co chcete?

Systémy pro CRM, zaváděné poslední dobou většinou firem, mají své kladné i záporné stránky. Při…

Jak postavit dokonalý "stroj" pro CRM?

Vytvoření dobře fungující infrastruktury pro CRM je pro řadu podniků ještě velkou výzvou. Hlavní…

Proč je e-mailová komunikace neefektivní?

Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů příliš oblíbený. Hlavními…

Rozpočet pro nákup systémů pro CRM: Opatrnosti není nikdy nazbyt

Článek se podrobně zabývá problematikou softwarových systémů pro řízení vztahů se zákazníky. Klíčové…

Konec e-businessových platforem

Banky a softwarové společnosti investovaly v letech 2000 a 2001 ohromné sumy do platforem pro…

Optimalizace CRM pomocí mobilních zařízení

Řízení vztahů se zákazníky se stává neoddělitelnou součástí e-businessu. Firmy už pochopily, že aby…

Výpis 16031611 z celkem 1777