Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Nečtěte to

V elektronické komunikaci stále více objevují tzv. důvěrnostní doložky, jejichž úkolem je zabránění…

Jak předvídat současnou a budoucí poptávku

Demand and revenue management (DRM) je moderní způsob předvídání současné a budoucí zákaznické…

Výhoda pro zaměstnance, nebo zaměstnavatele?

Od doby, kdy se Internet stal součástí pracovišť se zaměstnavatelé obávají, zda nedopadnou tak, že…

Jak zákazníci nakupují online? - srovnávací studie

Stále více firem umisťuje svou nabídku na webové stránky, případně si rovnou zakládá internetový…

Pozor, mystifikace!

Co může být ještě horší než klasický spam? Nepochybně spam, který si z lidí dělá krutou legraci,…

Mobilní etika - že se vás netýká?

Také už vás otravují všudypřítomné mobilní telefony? Jestliže ano, budete se muset smířit s tím, že…

Manažeři v roli špiónů

Není žádným tajemstvím, že mnoho zaměstnanců využívá firemní připojení k Internetu pro soukromé…

Diagnóza: Manažerský e-mailový mor

Britská počítačová společnost (BCS) provedla v nedávné době výzkum, jehož úkolem bylo zhodnotit…

Úvod do etiky mobilní komunikace

Mobilní telefon má dnes ve vyspělém světě téměř každý člověk, mobilní komunikace se stále více…

Výpis 14951503 z celkem 1781