Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Proč radši než na intuici založit nákupní politiku na solidní vědě (1/2)

Nedopusťte, aby vaše oddělení nákupu bylo ovládáno kognitivními zkresleními. To by bylo skvělé pro…

Influencer marketing: Jak začít?

Influencer marketing je nástroj, který vám může pomoci s růstem. Je to však stále ještě celkem nová…

Jak nejlépe najímat pro firemní digitální iniciativu (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že pokud chcete najmout ty správné lidi pro vaše digitalizační…

Obsahový marketing: Proč je vlastně tak účinný?

Pokud chcete, aby vaše firma uspěla, co nejdřív začněte vytvářet poutavý, inspirativní a vysoce…

Jak nejlépe najímat pro firemní digitální iniciativu (1/2)

Chcete-li digitalizovat svůj provoz, musíte najít talentované lidi. Jak to dělají společnosti, které…

Propagují vaši společnost v sociálních médiích také zaměstnanci?

Víte, co dělají Dell, MasterCard, Starbucks a některé univerzity na sociálních sítích?

Proveďte výzkum, získáte skvělý obsah

Zejména na poli B2B by měl být původní výzkum základem vašich marketingových aktivit.

Spolupráce s influencery: Jak na to

Přemýšlíte o tom, že byste vyzkoušeli influencer marketing? Abyste zvýšili šanci, že spolupráce…

Kolektivní inteligence (1/2): O lidském myšlení

Lidské myšlení je vědomý a úmyslný proces. Na druhou stranu, nemůže být inteligence založena i na…

Výpis 118126 z celkem 1777