Chcete rozšířit svou klientskou základnu a zahrnout svět svými produkty a službami? Zajímá vás, zda…
Dříve než začnete s propagací, potřebujete účinný plán. Nestačí vyhradit určitou sumu peněz na…
Mnoho podnikatelů je příliš zaneprázdněno, než aby měli čas na marketing. Pracují a pracují, až mají…
Pojmenování společnosti, firmy, podniku může být celkem obtížné, nehledě na to, jak jste kreativní.…
Cesta k obchodnímu neúspěchu je dlážděná dobrými úmysly. Bohužel neexistuje marketingová mapa, která…
Bystří obchodníci vědí, že silné vztahy s klienty zajistí dobr&…
Při vytváření věrnostních programů musíme myslet na to, že všichni účastníci nejsou stejní. Podle…
Jakkoli zní jednoduše, že se všichni zaměstnanci mají silně podílet na rozvoji snah společnosti o…
V těchto dnech vrcholí přípravy *5. ročníku mezinárodního kongresu Marketing Management*, pořádaného…