Zákazníci většinou začínají vyjednávání zdůrazňováním ceny a vlastností produktů. To jsou důležité…
Řada malých firem se stále domnívá, že nemůže při propagaci svých služeb využít Internet jako…
Velké rozpočty na budování značek vedou firmy často k přesunutí zájmu od reklamy a rozvoje lidských…
E-marketing spočívá v podstatě nad okázalostí, logice nad emocemi a textu nad grafikou. Dobří weboví…
V obchodních kruzích se stále vede debata o tom, zda se někdo úspěšným obchodníkem již narodí, nebo…
Existuje mnoho nenákladných nebo bezplatných způsobů, jak prodávat a propagovat svůj podnik. Jedním…
Výzkumy ukazují, že jen zanedbatelné procento zákazníků si někdy dovolí na něco stěžovat. Většina…
Způsob vedení obchodního jednání určuje, zda se firmě podaří uzavřít obchod a jak ziskový pro ni…
Proč nevyužít jednoduché marketingové tipy, které mohou zvýšit příjmy vaší firmy, jednoduše se…