Vyhoření zaměstnanců způsobené stresem patří mezi nejaktuálnější problémy firem v oblasti prodeje.…
Nic není tak dobré, aby to nemohlo být ještě lepší. To platí i pro obchodní nabídky. Článek proto…
Mnozí podnikatelé neuspějí, protože si nekladou správné otázky. Zajímají se jen o generování zisku,…
Telefonické oslovování potenciálních zákazníků, tzv. cold calling, může přinést úspěch právě v…
Klíčovou součástí prodeje produktu je předvedení toho, co dokáže. Potenciální zákazník očekává, že…
Potřebujete silnější kalibr pro vaše další obchodní jednání? Článek přichází se sedmi vůdcovskými…
Obchodníci milují zvuk svého hlasu, což může být dobrá věc. Ti nejlepší však vědí, že k uzavírání…
Pro firmy je velmi důležité udržovat kontakt se zákazníky. Některé telefonáty lze však snadno…
Lidé mají rádi příběhy. Platí to napříč věkovými kategoriemi, úrovněmi vzdělání nebo pracovním…