Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Předpoklady úspěšného myšlenkového leadershipu

Myšlenkový lídr je osoba, ale může to být i organizace, která je uznávaným expertem ve svém oboru. Z…

Proč pomluvy nejsou životaschopnou strategií pro váš byznys

Očerňování a pomluvy často fungují v politice obzvláště v předvolebních kampaních a reklamách.…

Proč by zavedené značky měly nabízet nové zážitky

Ředitel společnosti Starbucks Howard Schultz vyhlásil, že Starbucks začne donášet kávu a jiné horké…

Nepsaná pravidla sítě LinkedIn

Sociální síť LinkedIn se se svými více než 313 miliony uživatelů stala jedním z nejdůležitějších…

Sám značku mít. Sám značkou být...

Dnešní doba je dobou značkovou. Zákazníci značky vyhledávají, jsou pro ně symbolem konkrétních…

4 způsoby, jak co neefektivněji využívat LinkedIn

Využíváte LinkdedIn? A myslíte, že ho využíváte naplno? Tato sociální síť je skvělý nástroj pro…

Průmysl ztratil pracovníky, ale ne svůj význam

Za osm let (20052012) se v České republice změnila struktura průmyslu jen mírně. Přestože některá…

Jaké jsou aktuální trendy v B2B marketingu?

které online nástroje opravdu fungují nebo na jakých akcích by rozhodně neměli chybět vaši obchodní…

B2B: Soustřeďte se na problémy, s jejichž řešením můžete pomoct

Představa toho, že byste mluvili neformálním jazykem a nebyli až ustrašeně zdvořilí, byla dlouho…

Výpis 262270 z celkem 991