Od roku 2010 byl v projektu Pružná a efektivní firma 21. století analyzován vývoj podnikání…
Dnešní noviny i všechna ostatní média jsou plná zpráv o narození syna britského prince Williama a…
Väčšina veľkých firiem stratila schopnosť budovať emocionálny vzťah zákazníka k svojej značke. V…
Odmítnutí je bezpochyby nepříjemná záležitost. Všichni se proto instinktivně snažíme vyhýbat…
Ako získať skutočnú a dlhodobú priazeň zákazníka ? A prečo sa vlastne vytráca ? Akú stratégiu…
Budování kontaktů v profesní komunitě je velice důležité, ať už chcete jejím členům něco prodat nebo…
Velká formální setkání jsou vždy příležitostí k navázání nových kontaktů, poznání nových nápadů a…
Úspěšné organizace dokáží rozpoznat zaměstnance s vysokým potenciálem, kteří umějí uvažovat…
CIMA (Chartered Institute of Management Accountants) patří mezi nejpopulárnější a nejkvalitnější…