Dostala se mi do rukou kniha o balení žen. A připadala mi zajímavá. Nevím zda proto, že jsem již 15…
Firmy, a to aj v rozvinutej časti sveta, čoraz viac prehrávajú svoj boj o priazeň zákazníka. Podľa…
Od roku 2010 byl v projektu Pružná a efektivní firma 21. století analyzován vývoj podnikání…
Dnešní noviny i všechna ostatní média jsou plná zpráv o narození syna britského prince Williama a…
Väčšina veľkých firiem stratila schopnosť budovať emocionálny vzťah zákazníka k svojej značke. V…
Odmítnutí je bezpochyby nepříjemná záležitost. Všichni se proto instinktivně snažíme vyhýbat…
Ako získať skutočnú a dlhodobú priazeň zákazníka ? A prečo sa vlastne vytráca ? Akú stratégiu…
Budování kontaktů v profesní komunitě je velice důležité, ať už chcete jejím členům něco prodat nebo…
Velká formální setkání jsou vždy příležitostí k navázání nových kontaktů, poznání nových nápadů a…