Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Akvizice zákazníka podle návodu JAK SBALIT ŽENU - 1. část - Lovení zákazníků

Dostala se mi do rukou kniha o balení žen. A připadala mi zajímavá. Nevím zda proto, že jsem již 15…

Smutný stav zákazníckej orientácie spoločností v rozvinutom svete

Firmy, a to aj v rozvinutej časti sveta, čoraz viac prehrávajú svoj boj o priazeň zákazníka. Podľa…

Rizika a příležitosti v s.r.o.

Od roku 2010 byl v projektu Pružná a efektivní firma 21. století analyzován vývoj podnikání…

Princ William jde příkladem v otcovské dovolené

Dnešní noviny i všechna ostatní média jsou plná zpráv o narození syna britského prince Williama a…

Ako si udržať priazeň a lojalitu zákazníka? Veľké spoločnosti sú bezradné (2)

Väčšina veľkých firiem stratila schopnosť budovať emocionálny vzťah zákazníka k svojej značke. V…

Každé "ne" vás posune dál

Odmítnutí je bezpochyby nepříjemná záležitost. Všichni se proto instinktivně snažíme vyhýbat…

Ako si udržať priazeň a lojalitu zákazníka? Veľké spoločnosti sú bezradné

Ako získať skutočnú a dlhodobú priazeň zákazníka ? A prečo sa vlastne vytráca ? Akú stratégiu…

Lekce z networkingu pro stydlivé

Budování kontaktů v profesní komunitě je velice důležité, ať už chcete jejím členům něco prodat nebo…

Jak vytěžit maximum z velkých konferencí

Velká formální setkání jsou vždy příležitostí k navázání nových kontaktů, poznání nových nápadů a…

Výpis 784792 z celkem 1897