Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Potřebujete správný přístup (1/3)

Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se přizpůsobit digitálním…

Ředitel digitálního oddělení: Jaká je jeho role (2/2)

Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za svou. Mohou rozesílat e-…

3 tipy, jak si vylepšit profil na LinkedIn

Profesní síť LinkedIn je skvělým nástrojem navazování nových obchodních kontaktů, k udržování těch…

Novela zákona o účetnictví od 1.1.2016 (2/2)

1. ledna 2016 začne platit novela zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, která do českého práva…

Jste profesionální spíkr? I kdyby ne, stejně je důležité mít silný závěr

Možná chcete, aby se přihlásili do programu. Nebo chcete, aby uskutečnili nějaký obchod či poskytli…

Novela zákona o účetnictví od 1. 1. 2016 (1/2)

1. ledna 2016 začne platit novela zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, která do českého práva…

Kdo pomůže obchodníkům? (2/2)

V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od obchodníků. Mají-li se…

Svou řeč si nemusíte psát sami

Proč byste měli při přípravě své prezentace nebo řeči využít ostatní? Tak za prvé, psaní projevu…

Přestaňte věřit mýtům o inovacích

Každá firma dnes chce být inovativní, nejlépe stejně jako Apple a další technologičtí giganti. Snaží…

Výpis 577585 z celkem 1895