Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Terapie CX – vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci

Vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci. Je třeba nastavit pevné základy, které…

Studie McKinsey: Kdy nastane konec pandemie? (2/2)

V prvním díle článku jsme vám přiblížili závěry analytické studie expertů jedné z předních světových…

Studie McKinsey: Kdy nastane konec pandemie (1/2)

V roce 1920 se svět unavený první světovou válkou a nemocný pandemií chřipky z roku 1918 zoufale…

Obchod je hra emocí. Musíte se umět naladit na pocity zákazníka

Bohumil Kuba se věnuje obchodu a zlepšování prodejních dovedností už téměř 25 let. Za roky praxe se…

14 tipů pro úspěšný start vašeho podnikání

Existují desítky webových stránek, které vám nabídnou kontrolní seznamy s úkoly, které při rozjezdu…

Kde začít, když si chcete vytvořit vlastní webovou stránku? (1/5)

Vytvoření webové stránky pro vás nebo vaši začínající firmu zahrnuje řadu kroků. Připravili jsme…

Obchod má být hra mezi rovnocennými partnery. Co dělat, když to občas „drhne“?

Obchodník sice nemusí nutně uzavřít každý obchod, však bez prodejů zase neprosperuje firma a nejsou…

Ženy mohou být brilantními expertkami na data

Od analýzy velkých dat až po vytváření aplikací nebo používání algoritmů strojového učení třeba k…

Připravte vašemu publiku interaktivní webinář, na který jen tak nezapomene

Stačí pár drobných úprav v projevu a můžete vašimi online prezentačními schopnostmi zapůsobit na…

Výpis 4654 z celkem 1895