Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Víte, jak proniknout na zahraniční trhy?

Exportní vzdělávání je jednou ze služeb agentury CzechTrade. Je určeno pro české firmy, a to malé,…

Proč je digitální marketing nezbytností pro malé firmy

Pokud jste startup nebo malý podnik, neměli byste si nechat ujít možnosti, které vám nabízí…

Hlas zákazníka (2/2): Je to sbor, ne sólo

V předchozím článku jsme viděli, že ani prodejní, ani servisní týmy vám neposkytnou kompletní…

Hlas zákazníka (1/2): Kdo by se o něj měl starat

Programy zaměřené na hlas zákazníka (tzv. Voice of the Customer - VoC) přinášejí firmám větší…

Jak představit firmu dřív, než výtah zastaví: Prodejte vizi vaší firmy

Chcete-li úspěšně popsat svou firmu ve velmi krátkém časovém úseku, dodržujte následující pravidla…

Průzkum trhu: Na co se dá použít

S novými technologiemi najednou existuje mnoho způsobů, jak zjistit, co by vaše firma měla udělat,…

Těžké rozhodnutí: Mít marketing ve firmě nebo najmout agenturu?

Představte si následující situaci: Máte skvělý produkt. Víte, že váš byznys může uspět. Jediné, co…

Online seznamování vám může pomoci v kariéře

Existují dovednosti, které se můžeme naučit při online randění, a které následně můžeme využít i při…

Daňová uznatelnost výdajů na propagační akce

Když se řekne propagační akce, vybaví si lidé většinou nějakou událost, kde firma prezentuje sebe…

Výpis 172180 z celkem 1895