Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Když se z uživatele stává zákazník

V současné době je každý označován jako něčí zákazník. Může to být majitel bankovního účtu,…

Heather běží o zákazníka

Mobilní služby by již měly výrazně pomáhat obchodníkům k tomu, co dělají nejlépe prodeji nikoli…

Tři důvody pro vynechání vtipů při prezentaci

Neustále se hovoří o tom, že pokud chceme na základě prezentace vydělat peníze, musíme zapojit…

Nedělejte to jako GM

Společnost General Motors si zvolila na svých webových stránkách velmi netradiční reklamní kampaň,…

Hodnota personalizace při řízení vztahů se zákazníky

Asi každý manažer tuší, že čím více bude se svými zákazníky, obchodními partnery a zaměstnanci…

Software vše nepředpoví, rozhodně ne sám

I když vám prodejci i akademická sféra budou tvrdit opak, žádný počítačový systém nemůže sám o sobě…

Komunikační bariéra

Marketingoví pracovníci nemluví stejným jazykem jako pracovníci oddělení informačních technologií.…

Sedm rad pro otázky a odpovědi na prezentacích

Mnoha pracovníkům, kteří mají vést veřejnou prezentaci dělají starosti závěrečné okamžiky jejich…

Morální kompas - účetnictví

Globální systém pro určování polohy (GPS) nám dává možnost vždy přesně vědět, kde se nacházíme, jak…

Výpis 17741782 z celkem 1895