Obchodníci si často kladou otázku, jak často by měli zasílat e-maily svým zákazníkům. To je…
Úspěch je pomíjivý, neúspěch je ale celoživotní lekcí a učitelem. Neúspěch nabízí možnost zamyslet…
Pořádali jste obchodní výstavy, platili PR agentuře, vydávali nejrůznější inzeráty, vyzkoušeli e-…
Asociace evropských hospodářských komor Eurochambres vydala dokument, v němž specifikuje svých 21…
Dne 1. května 2004 vstoupí Česká republika do Evropské unie. Evropská komise právě vydala hodnotící…
Schopnost vytvářet a udržovat strategická partnerství hraje v obchodním světě životně důležitou…
Většina lidí, kteří mají vystoupit před ostatními trpí trémou. Nejen, že je postihuje ještě před…
Optické neboli vizuální pomůcky tvoří běžnou součást obchodních prezentací. Ne každý přednášející s…
Jednou z nejméně prozkoumaných oblastí je paradoxně práce agentur pro výzkum trhu. Společnost…