Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Čtyři kroky k úspěšné strategii obchodního kontaktování

Obchodníci si často kladou otázku, jak často by měli zasílat e-maily svým zákazníkům. To je…

Obchodní selhání úspěchu nebrání

Úspěch je pomíjivý, neúspěch je ale celoživotní lekcí a učitelem. Neúspěch nabízí možnost zamyslet…

Znáte své zákazníky?

Pořádali jste obchodní výstavy, platili PR agentuře, vydávali nejrůznější inzeráty, vyzkoušeli e-…

21 tipů pro práci ve 21. století

Asociace evropských hospodářských komor Eurochambres vydala dokument, v němž specifikuje svých 21…

Hodnotící zpráva Evropské komise o České republice před vstupem do EU

Dne 1. května 2004 vstoupí Česká republika do Evropské unie. Evropská komise právě vydala hodnotící…

Pět kroků k úspěšnému strategickému partnerství

Schopnost vytvářet a udržovat strategická partnerství hraje v obchodním světě životně důležitou…

Jak na trému před prezentací

Většina lidí, kteří mají vystoupit před ostatními trpí trémou. Nejen, že je postihuje ještě před…

Devět chyb při prezentaci s vizuálními pomůckami

Optické neboli vizuální pomůcky tvoří běžnou součást obchodních prezentací. Ne každý přednášející s…

K čemu jsou nám průzkumy trhu?

Jednou z nejméně prozkoumaných oblastí je paradoxně práce agentur pro výzkum trhu. Společnost…

Výpis 17561764 z celkem 1895