V porovnáními s velkými outsourcingovými hráči je Rusko začátečník. Roční výnos z IT outsourcingu…
Prezentace čehokoli může být úspěšná jen tehdy, jestliže se řečníkovi podaří upoutat pozornost…
Obchodně technologičtí manažeři vědí, že musí zůstat ve shodě se zákonem a utrácejí za vyhovění…
Způsob chování člověka při jednání s jinými lidmi má zásadní vliv na konečný výsledek jednání. Autor…
Shromažďování a archivace elektronické pošty určené zaměstnancům je běžnou praxí v mnoha velkých…
Nejlepší příležitosti k prodeji profesionálních služeb přicházejí prostřednictvím referencí od…
Každý byznys potřebuje marketing. Nekonzistentní přístup k marketingu úspěch nezajistí, a tak i malé…
E-mail má jako marketingové médium řadu negativních rysů, zároveň bychom jej však měli chápat jako…
Poděkování je jednou ze základních slušností. Učíme se jí od dětství a měli bychom si ji uchovat…