Chcete rozšířit svou klientskou základnu a zahrnout svět svými produkty a službami? Zajímá vás, zda…
Dříve než začnete s propagací, potřebujete účinný plán. Nestačí vyhradit určitou sumu peněz na…
Mnoho podnikatelů je příliš zaneprázdněno, než aby měli čas na marketing. Pracují a pracují, až mají…
Pojmenování společnosti, firmy, podniku může být celkem obtížné, nehledě na to, jak jste kreativní.…
Cesta k obchodnímu neúspěchu je dlážděná dobrými úmysly. Bohužel neexistuje marketingová mapa, která…
Bystří obchodníci vědí, že silné vztahy s klienty zajistí dobr&…
Od účetního skandálu, který vyprovokoval pád americké společnosti Enron a celosvětově i řadu…
Evropská unie se rozrostla o deset členů, osm z nich bylo částí bývalého Sovětského svazu. Je čas…
Při vytváření věrnostních programů musíme myslet na to, že všichni účastníci nejsou stejní. Podle…