Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak nepřispívat ke spamové kalamitě

*Spam*. Klíčem k tomu, jak nepřispívat k tomuto problému, je rozesílat e-maily jen těm lidem, kteří…

Řízení zákaznické hodnoty

Zákazníci většinou začínají vyjednávání zdůrazňováním ceny a vlastností produktů. To jsou důležité…

On-line taktiky pro off-line maníky

Řada malých firem se stále domnívá, že nemůže při propagaci svých služeb využít Internet jako…

Aby budování značky navrátilo kačky

Velké rozpočty na budování značek vedou firmy často k přesunutí zájmu od reklamy a rozvoje lidských…

Webový marketing musí být především užitečný

E-marketing spočívá v podstatě nad okázalostí, logice nad emocemi a textu nad grafikou. Dobří weboví…

Každá rada zdarma

V prostorách Hospodářské komory hlavního města Prahy je od listopadu zřízena Bezplatná právní…

Kdyby nebyly chyby

V obchodních kruzích se stále vede debata o tom, zda se někdo úspěšným obchodníkem již narodí, nebo…

PR taktiky

Existuje mnoho nenákladných nebo bezplatných způsobů, jak prodávat a propagovat svůj podnik. Jedním…

Co znamenají hvězdičky u hotelů?

Sdružení podnikatelů v pohostinství a cestovním ruchu HO.RE.KA ČR a Národní federace hotelů a…

Výpis 16481656 z celkem 1895