*Spam*. Klíčem k tomu, jak nepřispívat k tomuto problému, je rozesílat e-maily jen těm lidem, kteří…
Zákazníci většinou začínají vyjednávání zdůrazňováním ceny a vlastností produktů. To jsou důležité…
Řada malých firem se stále domnívá, že nemůže při propagaci svých služeb využít Internet jako…
Velké rozpočty na budování značek vedou firmy často k přesunutí zájmu od reklamy a rozvoje lidských…
E-marketing spočívá v podstatě nad okázalostí, logice nad emocemi a textu nad grafikou. Dobří weboví…
V prostorách Hospodářské komory hlavního města Prahy je od listopadu zřízena Bezplatná právní…
V obchodních kruzích se stále vede debata o tom, zda se někdo úspěšným obchodníkem již narodí, nebo…
Existuje mnoho nenákladných nebo bezplatných způsobů, jak prodávat a propagovat svůj podnik. Jedním…
Sdružení podnikatelů v pohostinství a cestovním ruchu HO.RE.KA ČR a Národní federace hotelů a…