Články z oblasti vzdělávání a poradenství

I obchod prochází žaludkem

Uzavírání obchodních vztahů při jídle je rituálem, který existuje již po tisíciletí. Brát klienty na…

Měření spokojenosti zákazníků je na nic

Po dvou letech postupného nárůstu spokojenosti zákazníků e-komerce nyní průzkumy ukazují opak. I…

E-mail od zákazníka - No a co?

Právě zveřejněný výzkum newyorské konzultační společnosti Hornstein Associates se zaměřil na to, jak…

Čas jsou peníze

I když řada profesionálů a firem dokáže přesně účtovat svůj hodinový čas, existují také další časové…

Desatero zákaznického servisu

Péče o zákazníky je zodpovědností všech manažerů. Bez zákazníků by firmy nemohly existovat.…

Jsou vůbec ze stejného týmu?

V polovině roku 2002 měla společnost Worknet z Illinois devět obchodníků a bezmála stejný počet…

Něco na tom jménu je

Začínající podnikatelé mají před sebou mnoho důležitých úkolů a rozhodnutí. Kladou si otázku, zda…

Pět fatálních marketingových chyb

Vaše marketingová kampaň upadá a vy přemýšlíte, jak je to možné. Investovali jste do ní mnoho práce…

Šest kroků do záře reflektorů

Mnoho malých firem si dalo za cíl získat pozitivní publicitu a vystoupit z neznáma do národní…

Výpis 16121620 z celkem 1895