Jeden klient se rozhodoval mezi několika firmami, které z nich zadat určitou zakázku. Nakonec si…
Po letech působivého růstu obvykle ústřední směry podnikání dosáhnou bodu tržní rovnováhy, kdy další…
Společenská komunikace hraje v obchodování zásadní roli a stejně důležité je i budování kontaktů.…
Všechny společnosti, velké i malé, by měly vyvinout rozumnou internetovou marketingovou strategii.…
Loňské rozšíření Evropské unie o deset států oceňují firmy z původních i nových členských zemí.…
Ať je distribuujete prostřednictvím e-mailu nebo tištěné rozesíláte poštou, newslettery jsou pro…
Jednou z hlavních povinností výrobkového manažera je spolupráce s oddělením marketingové komunikace…
Firemní propagační materiály a e-maily, ale i televizní reklamy využívají často nevhodné jazykové…
Dnes již není pochyb o tom, že klíčem k ziskovosti firem jsou loajální zákazníci. Získávat nové…