Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Sedm marketingových otázek, než necháte teenagera udělat váš web

Podle vyhledavače Google existují čtyři miliardy webových stránek. Téměř na každého člověka na naší…

Když instinkt nestačí

Získávání a uchovávání zákazníků je pro firmy nepřetržitou výzvou. Existuje celá řada možných kroků…

Prodavač perel zjišťuje, že pro úspěch je třeba získat důvěru

Jeremy Sheperd pracoval u aerolinek a jednou koupil vPekingu své přítelkyni za 20 dolarů sadu šperků…

Čekejte nečekané

Katastrofy mohou přijít jako blesk z čistého nebe. Pokud se tedy chystáte na veletrh nebo obchodní…

Bez plánu ani ránu

Myslíte si, že je vaše firma příliš malá na vlastní marketingový plán? Pak se zamyslete ještě…

Paroubkova pohádka

Premiér Jiří Paroubek na žofínském fóru prohlásil, že česká ekonomika by měla po roce 2007 růst…

Jak na trému

Tréma je přirozenou součástí veřejného vystupování. Člověk se jí nemusí nikdy zbavit, může se však…

Výsledek summitu G8

Vůdčí osobnosti zemí G8 ukončili svůj summit v Gleneagles sérií tiskových prohlášení. Ačkoli…

Pozor, padá značka!

Obchodní značky jsou velmi křehké a těžko se uchovávají. I velké a zavedené značky mohou podlehnout…

Výpis 15761584 z celkem 1895