Čím lépe zná firma své klienty, tím lépe může prodávat své výrobky či služby. Je třeba znát co…
Ať už se nám to líbí nebo ne, lidská smrtelnost vytváří skvělou obchodní příležitost. Podle US…
Dnešní úspěšní podnikatelé museli projít řadou nepříjemných situací. Poučit se z chyb ostatních…
Zahraniční firmy se snaží investovat do čínských již zhruba 15 let. Nyní však Peking sám začal…
V dubnu letošního roku skončila po dvou letech americká firma Experian Information Solutions s…
Členové Česká asociace pojišťoven (ČAP) vprvním pololetí 2006 předepsali pojistné za 61,1 miliardy…
Jak všichni víme, každý boom je následován útlumem, a tak je dobré se připravovat na zhoršení…
Jak potvrzuje nedávný průzkum Phelon Group,VOC (Voice of the Customer hlas zákazníka) se v poslední…
V zemích, kde populace stárne rychleji, než se rodí nová generace, nastává také pokles…