KEEP je strategický nástroj, který využívá implicitních znalostí organizace k rozvoji vedoucích…
Věk vysoce technizovaného prodeje klade stále větší nároky na sběr a zpracování dat. Systémy musí…
Článek se zaměřuje na problematiku vlivu lidského faktoru na řízení změn v oblasti KM. Jeho cílem…
Článek se podrobně zabývá problematikou ERP (**Enterprise Resource Planning software**), tedy…
Internet usnadňuje komunikaci s dodavateli, obchodními partnery a zákazníky. Webové platformy…
Techniky a strategie CRM se případ od případu značně liší. Je skutečně velmi obtížné určit klíčový…
Znalosti jsou konkurenční výhodou, která se dá jen těžko nahradit. Rozhodujícím faktorem úspěchu…
Dodavatelé nástrojů pro správu znalostí menší firmy tak trochu znevýhodňují a podceňují. Je tomu tak…
Aby bylo možné v rámci organizace úspěšně sdílet znalosti, je třeba na tuto skutečnost zaměstnance…