Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Nepsaná pravidla vedoucí funkce

Nepsaná pravidla mohou pro různé lidi znamenat různé věci. Článek přináší rady manažerům, jak…

Spokojený personál se nerovná spokojenému zákazníkovi

Mnoho manažerů věří teorii, že pokud je spokojený zaměstnanec, je spokojený i…

Manažer musí umět číst mezi řádky

Úkolem manažerů je především podněcovat komunikaci mezi členy týmu a vést je i ke komunikaci s ním…

Čeští dělníci v Rakousku pracovat nechtějí

Rakousko, které Čechům svůj pracovní trh zatím uzavírá, prožilo…

Tipy pro nové manažery

Nastupujete do zaměstnání jako nový manažer bez větších zkušeností. To co by vás mělo zajímat, co…

Testování nového manažera

Na otestování nového manažera je nejlepší nechat ho jednat s klíčovým zaměstnancem a zjistit, jak si…

Manažer bez autority není řádný manažer

Každý manažer by měl mít alespoň takovou autoritu, která by zvládla nepřiměřené chování zaměstnanců…

Neříkejte, že je třeba zlepšit komunikaci

Řada organizací si neustále říká, že musí vylepšit svou komunikaci. To je ale příliš široká a vágní…

Když se týmu nelíbí chování manažera

Chování každého manažera je jiné a závisí na jeho povaze. Může ale znepokojovat členy týmu a mát…

Výpis 604612 z celkem 1223