Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Dodržujte pravidla i při telefonickém pohovoru

Dotazování se o práci po telefonu může být přínosné pro zaměstnance i zaměstnavatele. Když pošlete…

Výběru pracovníků by se měla věnovat zvýšená pozornost

Stejně jako libovolná reklama na daný výrobek musí také inzerát snabídkou zaměstnání přitáhnout…

Za odchodem specialistů z Česka nestojí jen peníze

Do zahraničí odchází stále více lékařů, designérů či vědců. Nelákají je jen peníze, ale také větší…

Manažeři musí vědět, co pro zaměstnance udělat

Lidé se ne vždy těší do práce. Příčiny mohou být různé, ale pravdou je, že pozitivní atmosféra a…

Kolik výpovědí potká vaši firmu?

V řadě firem se schyluje k výpovědím. Týkají se lidí, kteří nastoupili v jednom z tradičních…

Efektivní manažer musí zvládat tři oblasti vedení

Abyste byli manažeři na svých místech, musíte být dobří vplnění úkolů, řízení lidí a vytváření…

Proč nejsme tak etičtí, jak si myslíme

Lidé běžně předpokládají, že se v budoucnosti budou chovat etičtěji než dnes. Při hodnocení minulého…

Respekt je záruka dobrého manažera

Každý manažer by měl se svými zaměstnanci jednat s respektem a důstojností. Mnoho zaměstnanců však…

Rozhodněte o tom, zda u vás budou zaměstnanci spokojení

Mezi základní prvky pro uspokojení zaměstnance patří kompenzace, příležitost, uznání a prostředí.…

Výpis 568576 z celkem 1223