Články z oblasti vzdělávání a poradenství

I s dobrým nápadem je těžké prorazit

Existují stovky tisíc drobných inovátorů, ale jen několik šťastlivců vytvoří produkt, který se ujme.…

Malá velká firma

Každý majitel malé firmy obvykle sní o tom, že se jeho firma rozroste. Přestože téměř každá velká…

Jak důležité jsou názvy?

Některá jména produktů a firem dávají jasný smysl, zatímco jiná jsou tajuplná až nesmyslná. Není…

Pozor na běžné chyby obchodních plánů

Při sestavování obchodních plánů je důležité nezapomenout na žádnou z nutných položek. Zároveň je…

Je lépe firmu koupit, nebo vybudovat?

Řada začínajících podnikatelů si pokládá otázku, zda by bylo lepší zakoupit fungující firmu a…

Management - tajná zbraň marketingu

Netvrdší oříšek, kterému čelíte jako obchodníci, je asi to, aby si vůbec někdo vaší značky/produktu…

Založíte firmu, nebo poskytnete licenci?

Během procesu, kdy přijdete na něco nového a úžasného, brzy narazíte na dilema: začít podnikat sami,…

10 chyb firemních plánů

Řada firemních plánů, pokud vůbec existují, je pouhým plýtváním papíru. Většina sdílí více či méně…

Je dobré být vždy originální?

Zamlouvají se vám nápady konkurence? Mezi inspirací a imitací je však jen tenká linie. Všichni známe…

Výpis 325333 z celkem 474