Techniky a strategie CRM se případ od případu značně liší. Je skutečně velmi obtížné určit klíčový…
Ani ten sebenákladnější systém pro CRM nemusí splnit očekávání, opomeneme-li nejdůležitější otázku.…
Při zavádění informačních technologií by měly stát týmy spolupracovníků. Ty přitom musí brát na…
Mnoho se toho v poslední době řeklo a napsalo o programech pro CRM a jejich adekvátnosti. Neustále…
Jak ukázal celoevropský průzkum, firmy operující v oblasti finančních služeb často rezignují na…
Již dnes je zřejmé, že informační systémy zcela změní obchodní organizace v té podobě, v jaké je…
Iniciativy podpory rozhodování jsou obecně velmi náročné, jak časově, tak i finančně. Musí se…
Při neustálém snižování rozpočtů musí podniky důkladně zvážit, do jakých informačních technologií…
Poslední průzkum dokázal, že i přes celosvětovou recesi čeká technologie pro CRM světlá budoucnost.…