Články z oblasti vzdělávání a poradenství

CRM se stále častěji zaměřuje na konkrétní zákazníky

Techniky a strategie CRM se případ od případu značně liší. Je skutečně velmi obtížné určit klíčový…

Kdo se bojí CRM?

Ani ten sebenákladnější systém pro CRM nemusí splnit očekávání, opomeneme-li nejdůležitější otázku.…

Kdo by měl stát při implementaci IT?

Při zavádění informačních technologií by měly stát týmy spolupracovníků. Ty přitom musí brát na…

Funkční systém pro CRM je na cestě

Mnoho se toho v poslední době řeklo a napsalo o programech pro CRM a jejich adekvátnosti. Neustále…

Finančníci jsou pozadu ve využívání CRM

Jak ukázal celoevropský průzkum, firmy operující v oblasti finančních služeb často rezignují na…

Firemní procesy v reálném čase

Již dnes je zřejmé, že informační systémy zcela změní obchodní organizace v té podobě, v jaké je…

Průvodce podporou rozhodování

Iniciativy podpory rozhodování jsou obecně velmi náročné, jak časově, tak i finančně. Musí se…

Jak se informační technologie prosadí během ekonomické krize?

Při neustálém snižování rozpočtů musí podniky důkladně zvážit, do jakých informačních technologií…

CRM se recese bát nemusí

Poslední průzkum dokázal, že i přes celosvětovou recesi čeká technologie pro CRM světlá budoucnost.…

Výpis 406414 z celkem 443