Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Kolik loajality stojí ztráta zákaznických dat?

Ochrana osobních dat je stále důležitější záležitostí pro zákazníky, kteří nechtějí, aby se jejich…

Řiďte všechny vztahy, nejen ty se zákazníky

Mnoho firem přichází o obchody, protože konkurence má navrch díky již existujícím vztahům se…

Co se můžeme od zákazníků naučit o loajalitě?

Zákazníci dokonce i ti nejhorší by měli pro nás být nejlepšími učiteli loajality. Ve skutečnosti…

Stav IT v českých firmách

Společnost Hewlett-Packard zadala společnosti Factum Invenio úkol provést výzkum, který by zhodnotil…

Bezpečnostní trendy 2006

Informační bezpečnost je stále důležitější. Článek proto popisuje nejočekávanější trendy v této…

Telefonní zákaznická centra se přesouvají do domácností

V oblasti zákaznických služeb, například v telefonních zákaznických centrech, se začalo využívat…

VoE změní komunikaci na pracovištích

Většina IT manažerů si dosud neuvědomuje narůstající trend využití hlasu v IT aplikacích, který…

Top 10 úspěšných IT strategií pro malé a střední firmy

IT je záležitostí strategie. Ve stejnojmenné knize to alespoň popisuje Američan Richard Skinner.…

Osm kroků při výběru IT konzultanta

Rozvoj malých a středních firem si žádá větší pozornost pro firemní informační technologie. Najmout…

Výpis 253261 z celkem 445