Ochrana osobních dat je stále důležitější záležitostí pro zákazníky, kteří nechtějí, aby se jejich…
Mnoho firem přichází o obchody, protože konkurence má navrch díky již existujícím vztahům se…
Zákazníci dokonce i ti nejhorší by měli pro nás být nejlepšími učiteli loajality. Ve skutečnosti…
Společnost Hewlett-Packard zadala společnosti Factum Invenio úkol provést výzkum, který by zhodnotil…
Informační bezpečnost je stále důležitější. Článek proto popisuje nejočekávanější trendy v této…
V oblasti zákaznických služeb, například v telefonních zákaznických centrech, se začalo využívat…
Většina IT manažerů si dosud neuvědomuje narůstající trend využití hlasu v IT aplikacích, který…
IT je záležitostí strategie. Ve stejnojmenné knize to alespoň popisuje Američan Richard Skinner.…
Rozvoj malých a středních firem si žádá větší pozornost pro firemní informační technologie. Najmout…