Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Správná implementace nástroje pro správu znalostí

Správa znalostí je definována různými způsoby. Může to být obchodní model operující se znalostmi,…

První nesmělé krůčky

Pokud začínáte s podnikáním, zajisté nepohrdnete několika osvědčenými radami odborníků. Pokud jste…

Telekomunikace: jak získat zákazníky a udržet si je

Různé studie prokázaly, že drtivá většina firem investuje 5x více finančních prostředků do procesu…

Manažeři, informační technologie a sítě

Svět, spojený sítěmi a využívající ve zvýšené míře informační technologie, je sice dokonalejší, ale…

Klíč ke správné komunikaci

Na komunikaci s a mezi zaměstnanci může záviset nejen celková atmosféra na pracovišti, ale také…

Jak vycházet se svými protivníky?

Všichni žijeme v kolektivu, se kterým je vhodné dobře vycházet a chovat se podle stanovených dohod a…

Která společnost přináší svým akcionářům největší zisk?

Ve světě se uplatňuje řada různých metod měření výkonnosti akciových společností. Přesto není…

Kdo se bojí CRM?

Ani ten sebenákladnější systém pro CRM nemusí splnit očekávání, opomeneme-li nejdůležitější otázku.…

Funkční systém pro CRM je na cestě

Mnoho se toho v poslední době řeklo a napsalo o programech pro CRM a jejich adekvátnosti. Neustále…

Výpis 35023510 z celkem 3857