Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Role manažerů znalostí v rozvoji podniků

V roce 1998 byla v severní Americe provedena anketa mezi vyššími řídicími pracovníky, která se…

Co na to říká zákazník?

Podle zahraničního průzkumu zaměřeného na CRM se v posledních 18 měsících objevil na poli…

Nákup softwaru pro CRM a PRM je třeba důkladně zvážit

Pro přibývající množství firem se stává nepostradatelným marketingovým nástrojem využití aplikací a…

Spojení správy znalostí a učících se organizací

Ze správy znalostí se za posledních několik let stal respektovaný obor. Současně s tím se objevilo i…

Nástroje pro spolupráci usnadňují komunikaci a sdílení znalostí

Spolupráce se může stát v organizacích účinným motivačním nástrojem. Vše se ještě zjednoduší, když…

Týmová práce je předpoklad úspěchu

Pracovní metody výzkumných i rutinních prací jsou dnes natolik komplikované, že je nemůže řešit…

Kde se vzala, tu se vzala... správa znalostí

Nyní, když již mnoho organizací správu znalostí praktikuje a uznává její význam, jistě není od věci…

Dovedná komunikace a vedení týmu

Mnoho pracovních problémů má svůj počátek i konec v komunikaci a jednání. Dvě hlavní otázky ukáží,…

Každá rada dobrá aneb Co by měl CIO opravdu umět

Úloha CIOs není jednoduchá. Správný výběr a posléze řízení podnikové informační technologie se v…

Výpis 34483456 z celkem 3843