V roce 1998 byla v severní Americe provedena anketa mezi vyššími řídicími pracovníky, která se…
Podle zahraničního průzkumu zaměřeného na CRM se v posledních 18 měsících objevil na poli…
Pro přibývající množství firem se stává nepostradatelným marketingovým nástrojem využití aplikací a…
Ze správy znalostí se za posledních několik let stal respektovaný obor. Současně s tím se objevilo i…
Spolupráce se může stát v organizacích účinným motivačním nástrojem. Vše se ještě zjednoduší, když…
Pracovní metody výzkumných i rutinních prací jsou dnes natolik komplikované, že je nemůže řešit…
Nyní, když již mnoho organizací správu znalostí praktikuje a uznává její význam, jistě není od věci…
Mnoho pracovních problémů má svůj počátek i konec v komunikaci a jednání. Dvě hlavní otázky ukáží,…
Úloha CIOs není jednoduchá. Správný výběr a posléze řízení podnikové informační technologie se v…