Ve znalostech se skrývá obrovský potenciál. Kdybychom jen věděli, co vlastně víme! stěžují si často…
To, aby řadoví zaměstnanci určitým způsobem vedli své vedoucí je pro společnost stejně podstatné…
Proces budování důvěry zákazníků v internetovou společnost začíná zabezpečením rychlého a bezpečného…
Stále výraznějším problémem se v oblasti knowledge managementu (KM) začíná stávat špatná strategie…
Obchodování je směsicí inspirace, lidí, financí, cílů, logistiky, strategie, trhů, stresu... Jednou…
V Americe byla nedávno provedena studie, která se zaměřila na výkonné ředitele 2500 největších…
Jediným měřítkem úspěšnosti intranetu jsou spokojení uživatelé. Hojně využívaný intranet však stále…
V oblasti manažerské komunikace existují velké rozdíly mezi slovy a činy - jenom hovořit například o…
Článek se zamýšlí nad vlivem a dopadem událostí roku 2001 (útoky z 11. září, energetická krize v…