Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zlepšete zákaznický servis – usnadněte to svým zákazníkům

Poskytování zákaznického servisu tak, aby byl bez průtahů a nepohodlí, je klíčem k dosažení dokonalé…

Evoluce B2B: Jak díky digitalizaci zůstat relevantní (2/2)

Jak jsme viděli v předchozím článku, spotřebitelé jsou dnes lépe informováni o výrobcích. Výrobci…

Evoluce B2B: Jak díky digitalizaci zůstat relevantní (1/2)

Možná je načase přehodnotit, co na trhu B2B vaše firma nabízí. Koneckonců digitalizace všechno…

Investor – anděl: Jak poznáte toho správného?

Když mladí podnikatelé chtějí založit nový startup, často si jdou o peníze říct soukromým…

Sdílené pracovní místo přináší výhody firmám i zaměstnancům. Úspěch konceptu ale závisí na kompatibilitě pracovních partnerů

Trend sdílení pracovních míst je na vzestupu. Zaměstnancům přináší možnost lépe sladit práci s …

Jak vybudovat důvěru – a proč vlastně?

Zamyslete se nad začátkem nového vztahu – jak se v takové fázi chováme? Někteří z nás druhému věří,…

Motivace lidí firemní kulturou

Občas slyším od kamarádů nebo zákazníků, že to u nich ve firmě žije. Většina lidí, která mi to říká,…

Reportáž: Jak se každý den posunout blíže ke strategickým cílům podle Toyoty

Dynamika vývoje trhů i společností vyžaduje manažerské přístupy, které umožní rychlou adaptaci na…

Agilní iterace: Možná by vaší společnosti prospěly delší cykly

Agilní přístup k vývoji softwaru je založen na krátkých opakovaných iteracích a striktně daných…

Výpis 280288 z celkem 3843