Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak řídit smluvní vztahy v krizových situacích

Není nijak překvapující, že dlouhodobější vztahy mezi prodejci a zákazníky narážejí na problémy,…

Internet v pracovní době

Na využití Internetu na pracovišti se již z negativního hlediska nenahlíží jen jako na zdroj ztráty…

Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník, spokojený podnik

James Oakley, profesor marketingu z Purdue University, provedl výzkum stovky zaměstnanců amerických…

Důvěřuj a důvěra se ti vrátí

Důvěra hraje v obchodním prostředí nesmírně důležitou roli. Skutečnosti jako strach, vyhrožování…

Co zaměstnanec, to mobilní telefon

Kolikrát denně slyšíte na pracovišti zvonění mobilních telefonů? Vymklo se vám užívání mobilních…

Deset problémů výnosnosti investic do informačních technologií

Investování do informačních technologií dnes již není výhodou, ale nutností. Tyto investice se staly…

Důvěřuj, ale prověřuj

Zpronevěra je v současné době považována za stejně velké nebezpečí ohrožení firmy jako krádež, řada…

Statistika nuda není aneb Co by měl manažer vědět o kvalitě

Pokud bychom měli označit nejčastěji nepochopenou organizační strategii, byla by to pravděpodobně…

10 důvodů k odchodu

Když odchází klíčový zaměstnanec, je nejjednodušší popřát mu hodně štěstí a začít hledat náhradu.…

Výpis 26292637 z celkem 3844