Není nijak překvapující, že dlouhodobější vztahy mezi prodejci a zákazníky narážejí na problémy,…
Na využití Internetu na pracovišti se již z negativního hlediska nenahlíží jen jako na zdroj ztráty…
James Oakley, profesor marketingu z Purdue University, provedl výzkum stovky zaměstnanců amerických…
Důvěra hraje v obchodním prostředí nesmírně důležitou roli. Skutečnosti jako strach, vyhrožování…
Kolikrát denně slyšíte na pracovišti zvonění mobilních telefonů? Vymklo se vám užívání mobilních…
Investování do informačních technologií dnes již není výhodou, ale nutností. Tyto investice se staly…
Zpronevěra je v současné době považována za stejně velké nebezpečí ohrožení firmy jako krádež, řada…
Pokud bychom měli označit nejčastěji nepochopenou organizační strategii, byla by to pravděpodobně…
Když odchází klíčový zaměstnanec, je nejjednodušší popřát mu hodně štěstí a začít hledat náhradu.…