Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Firmy musí pochopit potřeby zákazníka

Pochopení potřeb zákazníka je dnes důležitější než kdykoliv předtím a je nevyhnutelné na úspěšné…

Kdy podnikat s blízkými

Řada malých podnikatelů podniká smanželem či manželkou, sourozenci, rodiči apod. Pokud je vaším…

Firmy se bojí sociálních médií

Většina firem nemá žádné formální plány pro zavedení sociálních médií nebo využívání jejich výhod,…

Manažerská lekce od trenérů fotbalu

Se zářím přichází začátek fotbalové sezóny. Článek shrnuje sedm aktivit úspěšných trenérů, které…

Překonejte frustrace z podnikání

Řízení malé firmy není jednoduché. Podnikatelé často narážejí na různé frustrace. Článek shrnuje…

Dobrým chováním k lepšímu byznysu

Rozdíl mezi lidmi, kteří svámi chtějí dělat byznys a těmi, kteří svámi musejí dělat byznys, lze…

Stále málo žen v ředitelských křeslech

Britská Equality and Human Rights Commission letos zjistila, že ve vysokých manažerských funkcích…

Buďte mistry efektivních telefonních hovorů

Tradiční obchody spoléhají na telefonní kontakty kvybudování vztahů. Vdnešním rušném světě byste…

Eliminujte nejčastější ruchy při konferenčních hovorech

- Eliminujte zvuky na pozadí. Dobrávěc na konferenčních hovorech je, že můžete účastníky vytáčet…

Výpis 17021710 z celkem 3844