Položte si otázku: Co prodáváte? Když odpovíte značku nebo firemní jméno, prodáváte špatnou věc.…
Váš špičkový prodejce odchází do důchodu. A s ním odejdou i jeho mnoholeté zkušenosti, pracovní…
Navzdory nejlepším snahám o zkvalitnění funkce týmů nedosahuje řada organizací stále požadovaných…
Řada velkých firem rychle sahá pro šek, když chce změnit, nebo odměnit chování svých zaměstnanců.…
Zhruba 72 % amerických korporací plánuje zvýšit v letošním roce investice do inovací. Dobré nápady…
Podle loňského průzkumu, který provedla American Management Association (AMA), sledují americké…
Když máte motivovat zaměstnance, funguje lépe cukr, nebo bič?Jen v USA živí pohostinství odhadem 12,…
Když se zeptáte provozovatele obchodu nebo restaurace na klíč k úspěchu, dozvíte se něco o…
Podle průzkumuThe Gallup Organization existují tři typy zaměstnanců - angažovaní, neangažovaní a…