Dnešní doba, současná ekonomická situace i stav pracovního trhu nahrávají tomu, že zaměstnanci…
Gamifikace není jen jednorázové řešení aktuálních, krátkodobých problémů. Ve skutečnosti nám může…
Firemní vize, mise a hodnoty jsou důležitým prvkem marketingu firmy a prolínají se do celé jeho…
Jedním z nejdůležitějších cílů manažerů v mezinárodních společnostech je efektivně překlenout…
Společenská odpovědnost firem je pojmem, který v současném byznysu široce rezonuje. Většinou o ní…
Mohou manažeři inspirovat členy svého týmu tak, aby je práce bavila? Otázka by však neměla znít,…
V předchozím článku jsme viděli, jak se liší očekávání toho, co se bude odehrávat na poradách. Kdo…
Hlavní příčinou konfliktů mezi členy týmu jsou obvykle nejasné cíle. Když jsou týmy navíc složeny z…
Když firma roste, některé věci přestávají fungovat jako dřív. Mění se procesy, nábor zaměstnanců,…