Fyzickým otázkám přípravy na veřejné vystoupení jsme se na našich stránkách věnovali již před…
Manažer musí být dostatečně informován. Zavřít dveře a předpokládat, že je vše v nejlepším pořádku,…
Je-li před námi nějaký konflikt, většinou se mu snažíme vyhnout. Namlouváme si, že když se k…
Chystáte se přesvědčit svého šéfa, aby vám svěřil nový velký úkol, panel náborářů, aby vás přijal…
To, že se na vás někdo usmívá a přikyvuje, když mluvíte, ještě neznamená, že vás skutečně poslouchá.…
Nevraživost mezi dvěma vašimi zaměstnanci dospěla do fáze, kdy už je nadále neúnosná pro fungování…
Chcete-li, aby vás ostatní brali vážně, musíte se naučit navodit dobrý prvním dojem. Ten vzniká již…
Nikdy nepřijímejte rozhodnutí, o kterém byste se neradi o několik dnů později dočetli v novinách.…
Lidé, kteří jsou respektováni, obvykle dovedou ocenit ostatní. Jejich vlastní dřina a pilná práce…