Manažeři vědí, že do rozhodování je dobré zahrnout ostatní. Potom je totiž možné využít kolektivní…
Přemýšlíte nad tím, jak si vybudovat důvěru mezi vašimi zaměstnanci? Allbusiness.com upozornil na…
Manažeři jsou příliš často zavaleni každodenními problémy a nemají čas na vlastní nápady a jejich…
Aktivita, kterou pokládáte za zábavnou, by měla být vnímaná stejně i ostatními. Také by každý měl…
Vaši zaměstnanci nemají povinnost mít se navzájem rádi, musí se ale navzájem respektovat. Pokud se…
Když probíhá porada nebo telekonferenční hovor, multitasking není na místě. Mají-li všichni dávat…
Jaký typ osoby byste měli být, abyste se mohli stát skvělým mentorem? Co byste měli dělat? Jaké…
Před tím, než se dostavíte na schůzku, byste měli vědět, co od ní očekáváte. Stejně tak byste se ale…
Každému prokazujte svůj respekt, buďte pozorný posluchač, stanovte si jasný proces jak řešit…