Lidi, se kterými pracujeme, si nevybíráme. U manažera týmu toto pravidlo platí tak napůl, protože…
Umět vyprávět příběhy vám pomůže v řadě životních situací. Při veřejných proslovech, na pohovoru,…
Práce manažera je z velké části o komunikaci. A to o komunikaci s obchodními partnery, management…
Mnoho lidí najde svoji lásku na pracovišti. Je to prostředí, ve kterém trávíme spoustu času, a proto…
Komunikační dovednosti hrají v úspěchu vaší manažerské role zcela klíčovou úlohu. I když jste…
S novým rokem přichází i čas předsevzetí. Pokud i vy považujete konec roku za ideální okamžik na…
Zaměstnanci čím dál častěji vyžadují alespoň částečný home office a zaměstnavatelé jim mnohdy…
Efektivní komunikace je základ úspěchu jakéhokoliv týmu. Bez rychlé, jasné a bezproblémové…
Dobrý manažer musí být víceméně mistrem komunikace. Musí nejen umět efektivně předávat podřízeným…