Schopnost přesvědčit druhé není důležitá jen pro marketéry nebo prodejce. Hodit se může každému, kdo…
Manažer je férový, když s ostatními jedná férově. A jednat s někým férově znamená, jednat s ním…
Nechcete úplně odradit potenciální zákazníky, ztratit přízeň těch stávajících nebo vzbudit nevoli u…
Váš šéf nebude rád, když delegujete vlastní práci směrem vzhůru nebo když se ukáže, že občas…
Z pohledu vedoucího i člena týmu platí jedno společné pravidlo čím lépe poznáte svůj tým, tím lépe…
Tam, kde chybí zpětná vazba, chybí i možnost zlepšovat se. Manažer, který vidí opakující se chyby…
Pracovníci, kteří komunikují se svými kolegy online, tak mohou činit mnohem efektivněji, když je ve…
Mluvit s nebo před ostatními lidmi je pro mnoho z nás obtížné. Dostatečně si nevěříme, což se odráží…
Pláč vyjadřující frustraci či obavy nebo agresivní křik. To jsou typické příklady zjitřených emocí,…