Články z oblasti vzdělávání a poradenství

7 tipů, jak být přesvědčivější

Schopnost přesvědčit druhé není důležitá jen pro marketéry nebo prodejce. Hodit se může každému, kdo…

Buďte férovým manažerem

Manažer je férový, když s ostatními jedná férově. A jednat s někým férově znamená, jednat s ním…

4 e-maily, které lidé nesnáší

Nechcete úplně odradit potenciální zákazníky, ztratit přízeň těch stávajících nebo vzbudit nevoli u…

Jak otravovat svého manažera: Příručka pro začátečníky

Váš šéf nebude rád, když delegujete vlastní práci směrem vzhůru nebo když se ukáže, že občas…

Tipy, jak lépe poznat svůj tým

Z pohledu vedoucího i člena týmu platí jedno společné pravidlo čím lépe poznáte svůj tým, tím lépe…

Umíte předávat zpětnou vazbu?

Tam, kde chybí zpětná vazba, chybí i možnost zlepšovat se. Manažer, který vidí opakující se chyby…

Nezbytnosti pro online sdílení: Kodex chování a důvěra

Pracovníci, kteří komunikují se svými kolegy online, tak mohou činit mnohem efektivněji, když je ve…

Jak působit sebejistě, i když si příliš nevěříte

Mluvit s nebo před ostatními lidmi je pro mnoho z nás obtížné. Dostatečně si nevěříme, což se odráží…

Zvládněte emoce ve svém týmu

Pláč vyjadřující frustraci či obavy nebo agresivní křik. To jsou typické příklady zjitřených emocí,…

Výpis 712720 z celkem 2112