Obchodní jednání mnoho lidí vidí jako souboj, ve kterém musíte porazit soupeře. Pro dosažení těch…
Od té doby, kdy začala emoční inteligence být brána vážně, se z manažerů často stalo něco na způsob…
Dnes jsou týmy často rozptýleny. Už dávno není standardem, že by celý tým pracoval v jedné budově,…
Všichni se shodneme, že některé osobní charakteristiky a kvality jsou obvykle žádoucí a přínosné pro…
Manažeři, kteří při řízení svého týmu neuplatňují prvky koučování, přicházejí o efektivní nástroj…
Ve firmách to bývá tak, že se něco rozhodne na nahoře a pak to kaskádovitě postupuje až k …
Nikdy si nezvykejte na to, že je v pořádku porušovat pravidla. Mnoho zločinů bílých límečků začíná…
Schopnost přesvědčit druhé není důležitá jen pro marketéry nebo prodejce. Hodit se může každému, kdo…
Manažer je férový, když s ostatními jedná férově. A jednat s někým férově znamená, jednat s ním…